Search This Blog

Monday, July 25, 2011

belajar


pada 15 aribulan aritu, aku check upu aku, n result yg aku dpt adalah, aku ditawarkan ke jurusan ijazah sarjana muda kejuruteraan pembuatan(rekabentuk pembuatan) dengan kepujian.. pada awalnye aku mmg nk sgt course process, tp takdir allah telah memberi aku course design.. walaupon x dpt ape yg aku nk, tetapi aku tetap bersyukur kerana aku dpt n rmai lg org kat luar tu yg x dpt.. lg pon, course ne x la lri jauh sgt ngan process tu.. jd 4 hb 9 he aku kene la g dftr. n akan menjalani mhs yg amat menbosankan, serius aku ckp sbb aku pnh dah rase time dip dlu..hahaha. dah la lyn mcm bdk2, main game bdh2 jer..hahahha. tp yg bestnye, rmai gak la bdk2 time dip dlu dpt sme ngan aku, n skrng aku mengharapkan aku dpt la msuk taun 2..hahha

No comments:

Post a Comment