Search This Blog

Sunday, May 8, 2011

temerloh.....


yeaaa.. smpai dah kat temerloh,, pnt btul la ddk dlm keta bersama shaz..hahaha.. rindu gile kat temerloh, lme gile x blik.. lpas ne aku bleh ddk rehat selama 4 bulan.. x tau la nk wat ape 4 bulan ne.. cuti lame2 msti bosan jgk kn..

aku igt minggu dpn nk g kuantan la, nk mesj azam suruh wat kenduri sbb smbut aku..hahahaha.. tp ble dah sampai kat temerloh ne, rse rindu lak kat melaka,.. maklum la dah 3 taun ddk sne, melaka tu dh jd mcm rumah kedua aku dh..

time cuti2 ne x tau la nk wat ape.. igt nk g keje, tp kdg2 mcm mlas la plk.. ddk rumah tido ag best.. tp x pe,, aku ddk pikir dlu la mcm mne nnti.. untuk kli ne, ne jer la yer yg aku bleh tulis.. x e idea dh nk tulis ape... on9 ne pon sbnrnye stkat nk check upu jer, tp utk lpasan dip x kuar ag, yg dh kuar lpasan spm.. ape barang spm.. tu cite 3 taun lpas la nk check spm.. buang mase btul la..hahha.. k la, bye..salam.

No comments:

Post a Comment